Грицюта Юлія Володимирівна, вчитель-логопед
Освіта: Бердянський державний педагогічний уніварситет, 2021
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії
Напрямок роботи: Повноцінне мовлення – неодмінна умова успішного навчання у школі. Оскільки мовлення найбільш інтенсивно розвивається в дошкільному віці, то подолання його порушень у дошкільників відбувається швидше і легше. Якщо не вживати заходів, то дефектна вимова негативно впливатиме на повноцінний розвиток фонематичного слуху. Наступним негативним наслідком буде збіднення словника, так як дитина не поповнює запасу слів такими, де є важко розрізнювальні звуки. З цієї ж причини не формується в певній мірі граматична сторона мовлення.
Своєчасне виявлення порушень розвитку мовлення у вихованців.
Діагностичне обстеження дітей.
Консультативний супровід педагогів та батьків, що виховують дітей з вадами мовлення.
Подолання порушень усного мовлення та попередження помилок на письмі.
Формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мови та зв’язного мовлення.
Розвиток артикуляційної, загальної, дрібної моторики та просодики.